Hello Isnin


Hai uols! apa cerita hari nih? hari nih aku memang takde mood langsung nak belajar * whooppsss! * bukan apa, bende yang di plan nak buat belum dapat so, malas sungguh nak ubah plan . ALasannnnnn!!! 

gambar kat atas tuh adalah group photo untuk biggest loser challenge bersama wardina. nanti aku buat entry pasal tuh ye. hari nih nak merapu-rapu jer dulu. 

dah lama tak menulis merapu kan. *eh, ye ke?* ada orang tanya, kenapa lama tak update. actually kebizian satu reason lah, tapi kalau nak menulis sesikit tuh boleh jer. tapi, hmmm ntah lah. actually ada beberapa yang terkumpul kat draft tuh. sebab aku rasa macam malas nak buat entri tuh. tetiba aku rasa takut entri tuh buat korang menyampah plak. aku ada tulis pasal GE13 baru nih. walaupon bukan lah aku buat analisa politik, tapi sebab tgk keadaan 'perang' pilihanraya kat Facebook aku rasa, tak payah lah upkan entri tuh, walaupon entri tu langsung takde berbaur politik. hahaha

baru nih ada artikel yang mengatakan org yang upload gambar makanan tuh ada maalah mental erk. hahaha. it's me! tak kesah lah, sakit mental yang tak ganggu orang takper kan. tapi lately malas nak update pasal cerita makan. itu bukan beerti aku tak makan ye. makan tetap meriah. makan tetap indah. walaupon mulut dok berzikir nak kurus. 

petang2 isnin macam nih, dengan mood yang malas, aku dok browse page IKEA. nak beli rak buku. buku dan magazine berlambak tatau nak letak mana. so tak bersusun dengan elok. sakit mata dah nengok nih. dah jumpa lah yang murah. seriously i totally go for the cheapest. tak kesah lah kaler putih pon. sebab banyak sangat yang nak di shoppingkan dalam keadaan duit yang terhad. duit aku selalu jer terhad haha. hajat nak buat built in cupboard pon masih dok timbang kati.

apa lagi nak merapu? taknak lah merapu dah, nnt aku buat entri betul plak erk. esok lusa adalah . hehe. :)

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London