Happy Birthday Haziq

Happy Birthday Jiq.
Actually 4 Mei hari tuh. Tapi sajer baru nak upkan entry.

Malam sebelum birthday, ken main bgtau mak dia, nak tido awal, sbb esok kene bangun awal, nak ikut bapak eh gi beli ais, gi ambik makanan yg ditempah. Sbb dia ingat sabtu tu lah jugak nak buat party nya. Bila cakap bukan hari tu, apa lagi, menangis lah kan.

Mmg mak eh sibuk lah buat preparation, biasa lah tiap tahun, bila mei jer, mula lah sibukkan. Dah sama nak sambut teacher's day jugak bulan mei, so macam2 lah emak nya tempah barang2 unt goddies. Tapi tahun nih buat unt kawan2 haziq dan sedara terdekat jer. Tahun lps habis satu flat jemput hah. Ai jugak kelam kabut. Hahaha

Tahun nih dia nak sgt pencil warna. Dah tatau nak apa kot kan. Aku plak tak jumpa yg 48 batang, beli jer lah dulu yg 36. Suka lah dia. Tetiba maklang nya dah belikan yg 48, tp belom pos jer. Haziq tatau nih. Dah dpt nnt sure tak pandang dah yg aku bagi tuh hahaha.

Aku terpikir nak belikan jam SWATCH jer. Tapi acik baru lagi belikan haziq jam. Masih elok, so biar lah dulu. Lagipon haziq kata dia nak aku belikan SWATCH atau G-SHOCK bila dia kurus hehehe.

Ok lah, Happy birthday Jiq. Jadilah yang terbaik dikalangan yang terbaik. :)

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

attyfir said…
selamat hari jadi haziq..semoga berjaya dunia dan akhirat.ameen
adenium said…
atty's - terima kasih kakty :)

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan