Upin Ipin The Musical

UPIN IPIN THE MUSICAL : 14- 6 MEI 2012. ISTANA BUDAYA.
Basically aku tengok the kids terhibur jer dengan pementasan nih. Haziq pon macam tuh. bila dorang call the kids to be on stage, Haziq pon siap gi naik jugak. ikut jugak all the action yang dorang buat. so aku rasa memang the kids terhibur lah kan. so parents, pakcik makcik bawak lah anak2, anak menakan, anak buah, anak sedara, anak jiran atau sesapa sahaja untuk menonton teater musical nih.

tix standard lah kan. rm33, rm 53 etc. punya payah aku nak booking yang show petang. sebab mostly ramai yang beli untuk charity kot. kalau bawak malam susah kot aku nak handle haziq nih.

haziq memang dah lama nak sangat gi IB. since aku memang agak kerap gi tengok teater. so tuh yang dia pon macam nak sangat gi situ. dah kebetulan ada pementasan untuk kanak2, bawak jer lah kan. kat situ jugak memang ada jual merchandise UPIN IPIN. hmm, being haziq, semua mende pon dia nak. colour pencil, mechanical pencil, etc. end up aku belikan pencil colour dan tshirt jer for him. duit, mak pak dorang dah bekal kan hehe. tapi kalau ikut haziq, i want thumbler, i want cup, i want cap dan macam2 lah ye. biasalah bawak haziq keluar maintenance memang tinggi. had tea kat IB pon macam2 yang dia nak. hehe. seb baik sorang jer. *another one jauh kat DUNGUN*







haziq kat belakang. so tak nampak. ramai bebudak gi naik stage. seb baik haziq pon dengan beriya nya nak gi naik.

baju baru.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.





Comments

Anonymous said…
gu boi je anak umi...mujur x kiung2

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London