Burger Bakar

aku rasa, ramai yang dah tau pasal burger bakar nih kan. sejak keluar JJCM lagik ramai lah yang tahu dan nak try. kat area KL nih pon ada few places gak yang jual burger bakar nih. yang aku try nih kat seksyen 2 wangsa maju. dekat ngan gerai kebab yang aku suka tuh. memang betul2 area tuh.
hazb jugak lah nak que untuk burger nih kan. tapi sesekali takde hal lah erk. kalau selalu, buang masa lah jugak.
since ada kawan yang volunteer a.k.a dipkasa untuk gi beratur untuk ambik no since dia dok dekat. so kawan aku tuh kol 745pm dah terpacak lah nak ambik no. dapat nombor 96 kot tak silap. kalau silap pon no 98 lah tuh. aku sampai jam 9pm. another two sampai 4 minit kemudian. masa tuh baru no 30 ker 40 camtuh lah. so, kitorang layan dok kedai lain dulu lah sambil habiskan masa. borak2. dah kol 11 lebih gi balik baru bleh dapat.

komen aku: not bad lah, sebab burger nih buat sendiri. so daging lah yang digunakan. kalau nak compare ngan frozen patty tuh lah. dan lagi satu sangat murah lah kalau nak compare ngan carl's jr dan seumpamanya tuh. tapi kalau tekak asyiklah nak makan burger nih, susah lah aku nak gi beratur je. tak larat den. tapi bila dah rasa. sangat puas hati lah.






nih kebetulan ada meja sebelah aku tuh order 8 layer kot. so aku tumpang lah snap gambar hah.








Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London