Suka coklat tak?

Aku memang sgt suka coklat tau. *hmmm cuba korang bgtau, apa yg aku tak suka.sumer suka kot*
Tapi kalau nak makan coklat kene hati-hati. Sbb kat pasaran banyak 'gula perasa coklat' .. So, tuh yang cakap makan coklat byk mudarat dr kebaikan kan.
Nih aku nak suggest salah satu coklat yang bagus. Yet still affordable (read:cheap). Aku skang memang dah jatuh cinta lah dengan whittaker's nih. Hehe
Kalau rasa takleh nak makan yg 72% coklat tuh, try lah yg 50% atau 62% tuh dulu. Mesti korang pon akan suka.heheh
Ok lah, nak makan coklat jap. Nnt sambung lagi ye.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan