Penang Malakoff

Penang Malakoff. 17KM. 17 March 2013. First time larian untuk 17km. Seriously aku mmg kene lebih banyak training dan losing more weight kalau nak signup for HM hehe.

Basically route nya sgt ok. Sbb town route. So bukit2 nih takde lah. Cuma untuk orang biasa macam aku nih jarak 17KM agak mencabar. Apapun, target aku untuk habiskan cabaran dlm masa 2 jam 30 adalah berjaya. Itu ikut timing aku lah. Masa buat entri nih official timing belum keluar.

Aku nih kalau nak berlari selalu cuak. Tapi semalam masa nk lari nih sakit perut lagi. Makan nasi kandar masa dinner kot. Haha. Kalau tak mungkin dpt elok sket masa kot. *lahhhhhh sgt kan hahaha*

Selepas 15KM tu, kaki dah mula sakit. Adoi sket jer lagi. Masa tuh yang tinggal hanya semangat dan nak cepat sampai. Psyco diri, cepat sampai cepat kaki dapat rehat. Hehe

Larian nih tak ramai yang participate, so takde lah crowded masa lari. Tapi resultnya for sure lah aku among the last yang sampai. Hehe. Tapi target aku untuk sampai dan tamatkan apa yang aku dah mulakan.

So next, insya Allah nak cuba trail run.

*run. Clear minds. Think positive*
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

RaYzeef said…
Congrats Sid. Byk improvement tu.
adenium said…
RaYzeef - Thanks bro. :)

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London