Salam Ramadhan

Salam ramadhan semua.
dah 5 hari berpuasa baru nak buat entri. better late than never.
so macamana puasa tahun nih. kehidupan sebagai student nih, ada positive dan negatif time bulan puasa nih. meh citer bab negatif dulu. tahap untuk study sgt menurun. serious ! risau pon ye jugak nih. mau tak nya. tengahari memang time ngantuk tahap maxima lah kan. so harus berhenti kejap. kadang2 macam nak terlelap pon ye. energy masa tengahari pon sangat kurang. tuh jer lah yang negatif.

part positif , boleh balik ikut suka. tak perlu bimbang nak tersekat kat jalan raya. kalau i stay kat umah my sis, i tkae over lah masak memasak nih. kesian lah dia nak masak or gi param balik kerja. bukan tuh jer, kalau stay sana, i bleh masak, gi hambik haziq sekolah agama lepas tuh rush untuk gi buat walking.

ye saya masih buat walking di bulan ramadhan. kalau dekat kawasan jajahan agak janggal jugak rasa nak beriadah bulan puasa. so, apa lagik, zass ke TTDI, beriadah kat taman lembah kiara. ada jer orang islam  bersemangt waja yang beriadah. hehe. kadang2 rasa malas jugak. tapi aku tengah buat challenge ngan sorang kawan nih. so biar kalah lepas berjuang kan. hehehe

SPYWARE!! ada antara blog yang terlist kat sebelah kanan tuh ada spyware. aku jadik risau nak baca. tatau mana satu. ada dua tiga yang aku suspect lah. so ini membuatkan aku tak baca 2 3 blog dua tiga hari nih.

owh, nanti saya sambung ye, saya nak balik kampong, nak packing barang. hehehe....

selamat berpuasa, semoga ibadah kita pada tahun ini adalah yang terbaik.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan