Rebate!

Korang tau tak pasal rebate touch n go? Tak kesah lah tau ke tidak aku nak cakap gak.

Actually kalau korang bayar tol guna kad touch n go at least 80 kali sebulan, korang bleh dapat 20% rebate.
Normally aku dapat dalam rm40 jer lah. Jarang sgt kot dpt lbh dari. Ada gak sekali dulu dpt lbh kurang rm70. Tapi kali nih, bulan Julai baru nih lah, sbb dok travel utara selatan utara, so dapat rebate lebih. Bulan sebelum tu dok menghala selatan timur , tak banyak sgt pon dapat. Terkejut gak bulan Julai punya rebate dapat rm 91 . Hehe

Ok lah jugak kan, saper nak bagi. Aku memang pengguna tol tegar. Kalau ada pilihan yang memudahkan, memang pilih yang mudah lah. Tapi skang mostly guna jalan ber tol pun tak berapa nak mudah sgt gak kan. Dah banyak sgt kereta kat jalan raya agaknya.

Apapun jadi lah pemandu yang berhemah. :)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

attyfir said…
selamat hari raya sid..
Puan Ida said…
salam,
ai saya ida newbies blogger
baru follow blog ni
jemput ye follow blog saya
umielman.blogspot.com
* baru tau pasal rebate tu
ida pun guna gak touch & go tu huhuhuhu
adenium said…
Attyfir - Salam aidilfitri jugak kakty :)

Puan Ida - Hai salam kenal :)

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London