Thanks everyone

Alhamdulillah.. Masih dipanjangkan umur. Thanks everyone yang wish me happy birthday. Dan jugak yg mendoakan saya.

Biasalah, bila birthday mesti ramai yg wish supaya berjaya dan doakan yang baik2 belaka. Alhamdulillah. Tak lupa setiap tahun org mendoakan jodoh untuk saya. Tapi tahun ni ada wish baru. Few of them encourage me to run. To keep running. They r runners, my 'running' frens. Yeah I will keep on running. Hehe

Birthday tahun nih saya *eh tetiba guna kata nama diri saya plak harinih* saya sangat sibuk. Jam 630pm baru habis validation proses dengan seorang expert. *so jgn dengki kalau saya dok melepak minum kopi time uols keje. Saya sedang cari idea atau destress tuh.hehe. Sebab, kadang2 uols dah balik saya masih berdiscussion.uols dah tido saya tak tido.uols baru sampai opis saya dah buat keje.uols buat keje saya tido. Hahaha*

Birthday tahun nih saya sedang dlm mencabar diri untk kurus. Tapi lunch sudah ditaja oleh x-boss. Malam plak adik beradik saya dah tempah that sinfulicious chesse cake, plus sate plus ikan bakar. Rezeki kan. Walaupon nampaknya tipis lah harapan saya untuk menang cabaran. Hehe

Tahun ini saya dpt hadiah pemanggang elektrik dari adik2 dan ipar duai saya. Itu dah jadi tradisi, bila tiba birthday, kitorang pakat2 kumpul duit beli lah apa2 pun.

Sekali lagi thanks to everyone :)

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

ita citot said…
Selamat hari lahir! Dan selamat kurus! heheheee ;)
Anonymous said…
Ita citot - many thanks -Sid

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan