Jom Kurus

Saper nak kurus? Jommmmm kurus. Hmmm kalau citer pasal kurus, kalau korang dari dolu2 baca blog nih, tau lah kan. Kalau baru arinih baca, gi tgk entri lama. Dari dulu sampai skang ada jer isu kurus. Apa makna eh tuh? Hahhaa..

Ok, ok, nih aku nak share sket. Tentang my ideal weight nih. *kalau aku dah kurus nnt bleh lah aku buat bisnes gini gak* hahaha

Harituh, aku berpeluang untuk gi sana sebab nih termasuk dlm agenda 'six weeks challenge' tuh. Alah program biggest loser bersama wardina tuh.

Menarik gak, masa sessi tuh, dorang bagik awareness lah ttg penjagaan pemakanan nih. Boleh sauna. Demo unt buat makanan sihat etc.
*boleh join fb my ideal weight. Website dia pon ada dlm image tu*

Aku ada voucher/coupon unt pergi sesi taklimat and demo tuh, saper nak? Aku bagi.

*perempuan ngan kurus memang takleh dipisahkan*

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan