Hobi (I)

Hobi mengumpul gelas2 kecik nih. So kalau gi memana yang ada HRC mmg tak lepas lah carik dan singgah. Tapi masa kat new delhi aritu tak sempat pon nak gi. *saper nak g new delhi? Nak kirim*

Ada yang beli masa travel. Ada yang kawan2 bagi sebab dorang tau hobi ni. Ada yang kirim kat orang. Minat nak kumpul ken main, tapi tak ada tempat nak letak. Haha. Lepas nih kene beli jugak lah tempat nak simpan mende nih.

Happy wednesday everyone!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

ita citot said…
waaaaaa.... banyaknye gelas! (^_^)
adenium said…
ita citot - belum cukup banyak :P

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan