Pagi Ahad

Gud morning!
Selamat Pagi Ahad. Hey I'm a morning type, so mmg pepagi aku dah bangun. Tatau lah since when. Kalau zaman belia dulu, kol 3 4 pagi pon tak tidor, tapi skang tatau lah bleh buat lagi ke tak. Tapi dlm keadaan skang aku perlukan itu kadang2.

Pagi ini aku sepatutnya sedang membetulkan satu kerja yang perlu dibetulkan. SEPATUTnya ? PATUT buat lah. Hmmm tapi belom buat apa2. Matiklah nanti kene komen "ni macam kamu buat dlm keadaan kepala berserabut". Hai kalau dah kelam kabut, mmg berserabut lah kepala nih!

Ok kita citer lain. Bulan puasa tahun nih sungguh tak meriah blog aku nih kan. Kalau tahun lepas penuh dengan koleksi hidangan berbuka. Aku masak! Well tahun nih bila tak meriah dgn gambar makanan, tak bermakna aku tak makan *melampau nya* atau aku tak masak. Kehidupan seperti biasa. Cuma aku malas nk snap semua makanan tuh. Mmg lah aku dlm usaha nak turunkan berat badan, tapi makan tetap makan. Aku tetap pergi buffet ramadhan tau ngan kawan2.

Bulan ramadhan tahun nih macam pelik. Ada bende yang aku sgt malas nk buat. Ada bende yg aku beriya buat. Aku aim nak habiskan. Alhamdulillah habis. Ada yang aku nak buat tapi tak terbuat. Haishhh ada jugak satu setan yang terikat kot kan. Hehehe

Aku tatau nak cerita apa sebenarnya. Merapu jer. Hahahha. Thanks for reading :)

Gambar hiasan : Nandos quater chicken with 2 side dishes- grilled vege and spinach.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London