wAnitA

bila dengar lirik lagu wanita nyanyian siti... terasa macam wording tuh ada makna jer.... ntah lah...kenapa 2 3 hari nih aku teraa emo sgt... pagi tadi... i text WHN... " i just wanna be alone today" ...seperti biasa..dia mesti tak puas hati kalau aku cakap macam tu... bukan apa aku taknak dia silap paham... aku tgh emosional nih....silap sket nak gaduh... bukan aku tak paham dia tu...

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta tlah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga
Apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hatiBelahan jiwaku ini
Cintaku ini anugerah terindah

Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza
Apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hatiBelahan jiwaku ini..

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hatiBelahan jiwaku ini..

Ku wanita….Yang hanya perlu kau fahami
Oh apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan