aku tak faham

aku tak faham....memang aku tak faham... 3 4 hari nih, apa yang WHN buat.... aku memang langsung tak faham... he never like this before.... apa yang jadi isu....

1. apabila aku keluar dengan kawan-kawan aku...menjadi satu isu besar bagi dia sekarang... untuk makluman, kawan2 tuh adalah kawan2 perempuan.... semalam... every half an hour he text me asking where am i...?? finally aku tanya gak.... kenapa... he said... dulu aku banyak duduk rumah... skang aku dah selalu keluar sampai lewat malam.... isu nih mula timbul pasal aku teman kan kawan nak g tengok costume kat sri damansara kepong...lepas office hari jumaat... dan aku tak bagitau dia yang aku nak g sana... emm... so mula lah dia rasa selama nih aku memang selalu kuar malam...tak bagitau dia.... aku rasa itu je isu nya..

2. bekerja pada hari sabtu dan ahad baru nih pun jadi isu... bukan aku saja nak dtg ofis... ada buat PM so.. aku dtg lah....

itu jer kot 2 isu nya...rasa macam banyak jer.... tapi ... aku tak paham... kenapa aku keluar dengan kawan perempuan dan keje ujung minggu nak jadi isu pulak...? lain lah kalau dia ada kat sini... dan aku tak keluar dengan dia.... tuh yang aku dok berkira2 ...apa lah sebenarnya nih.....

sebelum nih aku dah pernah mention pun pasal kawan yang aku selalu hang out with nih.... cuma mungkin dia yang tak ambik pot....

suatu ketika dahulu... semasa berkawan dengan seseorang.... memang aku selalu buat 'daily report' sebab dia pun sama jenis macam tu..... Since dengan WHN... memula tu... aku buat lah jugak 'daily report' tuh.... tapi lama tuh dia maca tak berapa kesah pun... so... aku buat mana-mana yang penting jer lah... tetiba jer timbul isu aku tak bagitau dia apa yang aku nak buat.... selama ni pun aku memang sentiasa update aktiviti aku kat dia.... cuma kadang2 kalau takat nak gi minum dengan kawan2... atau yang sewaktu dengan nya... aku takde lah update... unless dlm keadaan tertentu... tapi sebelum nih takde pulak timbul isu....

aku tak paham sebenarnya.... kenapa sampai nak jadi macam ni????? itu yang aku tak faham... apa pun.... memang keadaan sedang tegang dan keruh..... just wait n c ..... what gonna happen next....

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London