sepi.... itu kadang-kadang indah

bisikku pada bulan
kembalikan temanku
kekasihku, syurgaku
tanpa dia malam menemaniku
sepi memelukku
bulan jangan biar siang
biar alam ini kelam
biar ia sepi sepertiku

semalam baru aku berkesempatan tengok sepi.... dah lama berhajat nak tengok sepi.. kenapa ntah... beria benar aku nak tengok sepi.... mungkin sebab aflin cakap.... "kepada sesiapa yang sunyi dan gersang..... bila balik rumah... tengok kiri... tengok kanan... takde orang nak bercakap... cerita ini untuk anda" (macam tuh lah lebih kurang kot).... ada lah part-part yang aku terasa... tapi nasib baik ada adegan2 yang buat kita ketawa.... mungkin sebab aku yang sepi ini membuatkan aku terasa.... watak adam yang takde teman hidup... dan akhirnya jumpa teman hidup... aku rasa biasa jer lah... sebab kadang2 itu berlaku... dan tak pelik jugak kalau adam terus takde teman hidup kan...hehehhe.... tapi kalau khalil masih hidup.... aku dapat rasa kesepian imaan.... kesepian macam aku...ehem... hahaha.... kita ada seseorang yang amat kita sayang... tapi ...hidup masih sunyi..... dan .... tidak bisa untuk tidak terus sunyi.....

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam