weekend food

ujung minggu baru nih aku habis kan byk masa untuk makan... memang akan ada tiap2 bulan tuh... mood makan yang terlampau.... sabtu arituh...hari mengundi ... aku pun jalankan jugak kewajipan untuk mengundi tu..... duduk kl.... mengundi kat ttdi.... pergi jer lah....lps ngundi pergi shah alam.... visit sop... dan anak barunya....ealzam eusoff.... betul kot spelling macam tuh.... siap lucnh kat umah dia lagik.... balik dari umah sop..... singgah ttdi lagik..... beli pizza....

domino's pizza.... lupa lah what flavour.... tandoori kot... actually hotlink lah bagik diskaun.... rasa rugi jer tak beli.... regular pizza only rm15.....

dah singgah kat ttdi tuh....mesti nak beli rojak buah kat jennie... kalau dok ttdi dulu..... tiap minggu mesti ....at least sekali......

tak lupa.... tauhu bakar ...jugak kat jennie tuh.....skang dah naik harga....
jumaat hari tuh pun makan kat ttdi... resepi bonda....kedai azhar sulaiman tuh.... lupa nak snap gambar..... lunch kat sana... tapi sempat lagik order lempeng nyior.......

sunday.... g tengok movie kat sunway..... dah lama tak g sana.... sambil tuh nak makan JCO donut.... gambar kat atas tuh.... iced lemon tea... n...iced green tea.... plus complementary donut.....dah lama teringin nak makan.... so semalam dapat jugak..... donut nih kawan aku yang belanja...... kerana byk buat silap kat aku...muahahahhah.... ye ke.... anyway...thanks C-Po.....
guys... u should try lah..... memang sedap lah.... memula tuh macam pelik jer... kalau couple dtg... beli sampai half a dozen of donut.... tapi bila dah cuba tuh... huh aku pun bleh abiskan sampai 4 donut mcm nih...ehehehehe..... soft n tasty jer rasa.... tak caya g lah cuba.... gambar kat atas tuh donut .....al capone (kalau tak silap)...oreo.... Tira Miss U WHN.... coco loco.... something with banana.... yang satu tuh lupa lah nama .......dok pikir nih bila lagik nak g makan donut tuh......





Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan