kopi itu...

Kalau dulu uols jarang jer tengok gambar kopi kan. cuma bila dah tak aktif ni jer kopi tu dah macam kawan baik. :D




kopi o kosong hitam tu pon minum jugak. tapi takde pulak gambar nak kongsi. zaman ekonomi tak berapa bagus ni aku lebih banyak minum kopi kat rumah jer lah. 

kalau tengok kat label tepi tu ada label untuk kopi. memang hobi minum kopi dah penah cerita. tapi last2 tak tercerita hahaha. ok, satu lagi kesah untuk diceritakan kat sini KOPI, selain makan dan travel. ok lah kan.

ok..ok... chow ....

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Temuduga: Pegawai Teknologi Maklumat Gred F41

peribahasa : tiada beban batu digalas