Jom makan : Yaya's Corner

Aktiviti makan-makan berjalan seperti biasa sebenarnya. walaupon asyik lah berzikir nak kurus. cuma, aktiviti makan lately hanya ditempat yang sama, atau pun malas nak update.
so kali nih meh nak tunjuk aktiviti makan-makan kat YAYA's CORNER.

YAYA's CORNER nih kat subang bestari,
No 2 jalan nova q u5/q, subang bestari.

*nih direction dari empunya kedai, tapi aku dah alih bahasakan lah ke bahasa yang mudah difahami
Kalau dari kota dmnsara, u turn kat traffic light yg nk gi subang airport. Immediately ambik kiri. Dlm 2.3 km lepas petronas, take left. jalan terus sampai jumpa roundabout, ambik pkl 12. 100 mtr on yr left*

actually kenal tuan kedai nih masa kerja dulu, rupa-rupanya he's my super senior kat SESMA dulu. dah tuh sekampung jugak. hmmmm 

actually aku gi dua kali harituh, sekali masa lunch dan esok nya datang lagi untuk. aku suka cafe nih, sebab sesuai lah kalau carik tempat yang selesa. harga berpatutan dan makanan pun best dan banyak pilihan. so, akan ada lawatan seterusnya nanti sebab nak merasa masakan cina kat situ pulak. 

harituh kitorang lunch ngan italian cuisine. then esoknya breakfast dengan trg local cuisine. so next will be Chinese cuisine lah kan.


mushroom soup. memang terbaik. 

bruschetta 

spaghetti

sirloin steak

nachos

nih menu breakfast pulak

nasi dagang trg, dungun to be specific :)

nasi kerabu

ini kueh 'ropa' .. seriously aku tatau pon nama kueh nih, tapi dah kawan-kawan aku panggil macam tuh kan. hehe. kueh nih jarang adakat YAYA's CORNER, since aku nak datang bfast, so mintak tuan kedai buat lah kan. tuh pon dia simpan kan, tinggal 4 jer.

so kawan-kawan boleh lah cuba tukar selera kat sini plak ye. :)


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London