aku dan lagu : Tapi Bagaimana

Kau buat ku teruja Kau buat ku tertawa Terbit rasa tersembnyi beku Hingga rasa cemburu seperti Pasangan kekasih yang hangat bercinta Dan tak sanggup berpisah Walau hanya sekejap Aku sangat merindui kau Senang sekali kau ada Tapi bagaimana ku kata padanya Dia yang ada seperti tiada Dengan dia cinta jadi sebuah ritual Haruskah aku kejam demi rasa Tolong lepaskanku dari sengsara ini Dia bukan tak cantik Dia bukan tak baik Hanya kekosongan yang ada Di sudut hatiku tak bisa diusik Hingga cinta jadi kematu Tiada yang nak gaduh Tiada yang nak tentang Hingga rasa menjadi kering kontang Tapi bagaimana ku kata padanya Dia yang ada seperti tiada Dengan dia cinta jadi sebuah ritual Haruskah aku kejam demi rasa Tolong lepaskanku dari sengsara ini Tapi bagaimana ku kata padanya Dia yang ada seperti tiada Dengan dia cinta jadi sebuah ritual Haruskah aku kejam demi rasa Bagaimana harus ku kata padanya Dia yang ada seperti tiada Dengan dia cinta jadi sebuah ritual Haruskah aku kejam demi rasa Tolong lepaskanku dari sengsara ini

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London