Lancer 2.0GT

aku tengah berangan nak dapat kereta tu.... nak beli lah... bukan masuk peraduan apa pun .... tapi buat masa sekarang nih.... kemampuan untuk mendapatkan kereta tuh belum ada.... sebab tuh lah teringin sangat nak dapat kenaikan pangkat...tapi bosan lah citer naik pangkat nih.... selagi tak lulus exam.... tak payah cakap..... kalau dapat kereta nih.... lepas 3 bulan ... aku ambik cuti seminggu..... bawak ronda satu malaysia.... sapa nak ikut...?? kenapa lepas 3 bulan.... itu aku punya suka lah kan......

tapi 'kemp'... insya allah...aku tak akan jual kau.... banyak oooo jasa ko kat aku.....walaupun aku dah ada kereta baru nanti.... aku tetap sayang kau..... macam skang lah... buktinya...walaupun skang aku ada 'kemp' lain (read: WHN).... aku tetap gak sayang kau kan....



my fave red
sekali tgk lampu macam my another dream car

kalau tak dapat merah , yang ini pun boleh





source : http://my-dreamcars.blogspot.com/2007/09/mitsubishi-lancer-20gt.html
http://paultan.org/archives/2007/08/08/mitsubishi-lancer-20-gt-in-malaysia/

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

peribahasa : tiada beban batu digalas