Ketelusan Hati

....jiwang sket.... sejak bila ntah aku suka lagu2 anuar zain nih.... tapi bila terasa nak berjiwang...macam best jer lagu nih.... dengar lah... hari2 aku mesti nak dengar jer..... semalam aku rasa macam emosi jer... dok beremosi dengan WHN..... rasa macam dah lama jer tak berkasih sayang dengan dia... asyik berkasih sayang yang ala-ala kadar jer.... terasa ghindu untuk bermanja dan berkasih sayang dengannya... " I pun syg u tp mgkn u tak tahu dan tak sedar "....i tahu ..cuma ... "mamalong 'ghiluu' kat Jiq'.......

Cintaku tak berdusta
Tak mengenal ingkar
Tak kenal nestapa
Cintaku hanya indah
Hanya bahagia untuk selamanya
Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk dirimu
Kau biarkan kasihku

Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitishanya tulusnya hati
mencintaimu tak mengenal ragu
keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu

Cintaku tak berdusta
Tak mengenal ingkar
Tak kenal nestapa
Tak ada seribu janji
Hanya bahagia untuk selamanya
Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk dirimu
Kau benarkan kasihku
Mencintaimu tak mengenal waktu
Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati
Mencintaimu tak mengenal ragu
Keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu

Apa yang kurasakan ini
Persembahan untuk dirimu
Kau dengarkan kasihku
oooo
Mencintaimu tak mengenal waktu

Tak mengenal puitis hanya tulusnya hati
Mencintaimu tak mengenal ragu
Keyakinan hatiku hanya untuk dirimu selalu

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

peribahasa : tiada beban batu digalas