Berehat

dah sampai penghujung tahun 2007.... tak banyak achievement untuk tahun ini... semuanya macam fail jer.... 2 kali ambik exam PTK.... sekali fail... satu lagi belum tau result... so susah nak naik pangkat.... kalau aku tahu PTK lebih penting dari Master Degree... baik aku tak payah bersusah payah g sambung study dulu erk... ntah lah.... tatau lah.... tahun 2007 ni tak berapa bagus lah bagi diri aku....cuma satu harapan.... agar tahun 2008 memberi lebih gemilang untuk diri aku.... dan semua.....

tapi letih kerja tahun ni.... sebab asyik kerja sahaja.... takde bercuti langsung... menghabis kan cuti dengan memalaskan diri sahaja.... takde langsung cuti-cuti malaysia.... apatah lagi cuti-cuti luar malaysia.... nasib baik ada kerja kat spore arituh...so bercop jugak lah international passport aku....

ahad harituh abang aku yang kat paris tuh sms... dia plan nak bawak famili gi bercuti kat germany... dok survey hotel,train etc ngan aku.... wife dia nak gi kat factory outlet kata dia... masa dia balik arituh....aku dok cerita pasal metzingen.... so aku suggest dia stay kt frankfurt....sebab tengah2... senang nak g colonge...heidelberg... n stuttgart.... mesti kene g stuttgart sebab nak g metzingen..... pagi tadik.... abang aku koll... just nak confirm kan... tempat mana yang dia nak gi... bagik aku.... tak perlu stay kat colonge... kalau nak g tgk dome pun just pergi day visit jer..... bro....nak ikut gakkkkkkkkk.......

kalau ada rezeki insya allah aku memang ada hajat nak g tour europe jugak.... tapi paling awal pun 2009..... mudah-mudahan ada rezeki .....

skang aku emmang takleh nak bercuti kat mana-mana.... dok rumah jer... merehatkan diri dan bermalas-malasan.... seronok jugak sebenarnya.....

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London