DUIT RAYA

time raya ni... budak2 jer yang seronok dapat duit raya... raya tahun nih macam tahun-tahun lepas jugak, aku allocate some amount untuk sedekah pada budak-budak dan org-org tua. tapi tahun ni tak bayak.... sekadar yang mampu sahaja.... sebenarnya banyak jugak rezeki di bulan ramadhan tahun ini, tapi aku sendiri mosykel kemana aku bazirkan duit-duit tersebut.... emmm tidak berkat kah duit itu???...

anak buah aku sumer dapat amount yang bebeza-beza... apa kriteria? takde yang spesifik.... ikut suka aku jer..hehehe..... kalau aku suka... atau aku baik ngan mak bapak dorang... bsr lah amount yang dorang dapat.....

harituh... mas nak byr makanan.. makcik tuh kata takde duit kecik ke..bila aku guna 'duit kecik' nih... sempat plak nak tukar ngan aku... sorri lah makcik..... tapi yang best nya... duit yang aku tukar tuh... berbalance lagi... walaupun tak banyak.... dapat lah aku masuk poket yang memang dah nak kering tuh.... menghitung hari jer nih untuk gaji bulan ni.... bulan nih aku dapat imbuhan lagi.... tapi dah simpan azam nak gi simpan duit tuh..... kene tunggu habuan bulan 12 la untuk aku shopping... sbb macam byk lebih jer duit bulan 12 nih.....

jeng ... jeng.... jeng...... walaupun umur aku tahun ini dah berdekat-dekat... tapi dapat gak duit raya.... boss bagik.... rezeki... boss murah rezeki... anak buah dapat gak rezeki.... tq boss....semoga sentiasa murah rezeki ....

Comments

Ruby Alias said…
oits..maner duit raya ku..ko kan my luvly big sis..hehe (tak malu ngaku ni)..nak duit rayaa..nak duit raya

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London