BIRU


rupanya, kalau takde banyak 'problem' kerja...kerja itu membosankan... bukan lah takde... tapi tak banyak dan mencabar.. dah lama menyepi dari memblog kan diri. hari ni rasa ada masa untuk blog ni... background pun dah tukar biru... biru itu kedamaian.. biru itu... blueee... kalau dark blue damai ke... begitulah damainya hati aku skang....

walaupun gambar tuh aku ambik masa hati ini bercelaru, tapi hari ni aku teringat kedamaian ketika itu ketika hati berkecamuk dengan pelbagai persoalan......

sebenarnya aku nak cerita pasal raya... masih mood raya lah... nnt la... esok baru aku cerita... boleh tahan jugak raya aku tahun ni... dalam kepala ni ada jugak terfikir nak bercuti.... tapi projek tgh nak mula, memang takleh nak cuti... takper... akan ku tunggu.... aku pun dah mention kat boss... lps semua selesai.... aku nak cuti.... aku tak plan pun nak g mana sebenarnya.... tapi mungkin pergi negara dekat2 sini ajer... sebab tak nak membazir sgt... 2 big mission aku nak buat... pergi 'ziarah' dan juga europe tour 2008.... byk kene duit nih.... atau paling tidak.... melepak kat any pulau kat sabah....

petang ni pun terasa jer nak makan sesuatu.... rasa nak g ikea... makan meatballs n daim cake... best nya.... siap dah sms kat kawan di Bintulu.... dia mesti nak gi kalau aku ajak tuh.... tapi kena tunggu dia balik la.....

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London