Kenduri Kahwin

Sabtu lepas, kawan sekolah aku kawin. buat majlis kat concord shah alam. bila ada majlis macam nih, mesti kitorang ambik kesempatan buat get 2gather. ye lah time macam ni lah kalau nak jumpa pun sekarang. walaupun tak ramai gang sekolah yang datang, tapi ok lah. ada jugak sorang kawan yang datang tuh, aku tak pernah jumpa since form 3.

lepas majlis tu, duduk lepak2 kat starbucks, ambung borak. kitorang tak sempat pun snap gambar pengatin pun. ambik gambar jer sesama sendiri.

food kat concord menarik jugak. selain lauk biasa kenduri, ayam masak merah, rendang daging, dan dalca, ada jugak sayur campur dan butter prawn. apa lagi erk lupa dah aku. dessert pulak, mango pudding with ice cream. door gift, ada coklat, aku rasa complimentary dengan makanan tu. then ada cadbury choc clair yang diletak dalam bekas yang menarik. memang menarik lah bekas tu. sebab apa aku kata menarik? kerana ada jugak kami yang 'square' yang org terlupa. dan ada jugak yang terlupa datang balik just nak ambik bekas tuh. dan paling best ada member aku siap kol tanya, sapa yang ada ambik lebih sebab dia terlupa. apa pun Selamat Pengantin Baru untuk Shahri dan Asmah.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London