SMB



Aku akan berada di BTP untuk 2 minggu jer lagi. Tolak pergi perluasan, so ada dalam 2 hari jer la aku kat sini. Sedih jugak aku nak bla dari sini. Banyak kenangan pahit manis aku kat sini. Kawan-kawan, pengalaman dan pengetahuan.

Most of the time kat sini aku traveling. Banyak pengalaman yang aku dapat semasa Projek Peluasan ni. Terima kasih aku kepada En Nor Sukri Bin Ismail (boss aku la nih) kerana memberi kepercayaan kepada aku untuk menjadi fasilitator untuk projek tu, walaupun aku baru setahun jagung kat sini (blom pun setahun sebenarnya aku kat sini, dan jagung tuh pun aku tak pernah jumpa masa pergi perluasan). Walaupun ilmu pembestarian sekolah masih belom mantap.
Walaupun tak banyak sumbangan aku kat Sektor Meja Bantuan nih, terima kasih juga kat boss sebab sekali lagi bagi kepercayaan pada aku untuk jadi ketua unit Infra dan Rangkaian (walaupun tak byk bab rangkaian yang aku buat kat sini. Aku sendiri pun tatau, aku bleh dapat handle network balik ke kat INTAN nanti, mcm kerja aku dulu).

Hafidz, inilah rakan sekerja yang paling banyak berkongsi pengetahuan, pengalaman, ilmu dan cerita. Mungkin peringkat awal aku disini, tidak banyak yang aku kenal Apish. Tapi as time goes by, I feel the enjoyable. Bertolak ansur, kerjasama dan saling memahami dalam satu team amat perlu, disamping ilmu pengetahuan yang luas dalam bidang tersebut. Thanx Apish, saya takkan lupa tu.

Kak Rohiza, we share a lot of stories and experiences during traveling. Sometimes my advisor too. U r like my big sister (walaupun saya lebey besar dari akak huh! Hehe).

Kak Rozita, I have interest in that call center project, but I am leaving. Even I’m one of the member in that technical group, many sorry I didn’t contribute much since I’m too bizi with that perluasan. Akak, we have something in common I guess. Emm… guess what? The way we work (as a technical person) is more or less the same. I like the way u work.

Jun and Aza, life is not easy sis, banyak peluang di depan sana, grab it. Tapi mungkin tak semudah yang di sangka, liku2 hidup itu lah pelajaran yang kita cari untuk senang di kemudian hari.

Linda (I knew her since my matriculation time), Suras, Zainuddin, Zul, Radzman, Azizi, Syemma, Siti, Shim, Sabariah and kak Zarina thanks for everything.

Am I missed someone out in the list? Oopps one more guy, Sam (hehehe), u r my abang sulong. Terima Kasih kerana byk tolong I dalam kerja dan segalanya, kerana memahami I dan byk buat I berfikir. Mungkin orang lain tak paham atau salah faham. I tak akan lupa semua tuh.

Ramai orang yang aku kenal semasa perluasan. Manusia dengan seribu satu perangai. Namun, satu pengalaman yang amat berharga bagi aku adalah deal with human (is not as easy as u deal with machine). Human management is an interesting subject to be discussed. Dan yang tak akan aku lupa juga, mengenali seseorang yang aku amat sayang.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London