updates ... minggu nih

bizi sket tiga empat hari nih..... nak updates sket aktiviti.... kalau ada gambar akan diupdate kemudian....

21/06 - gi Tanjung malim... ngan kawan2... gi makan yik mun pau... best la... siap beli bawak balik yang frozen... tapi untuk adik aku la....mee hailam dia pun best....

22/06 - boling anjuran perjasa n microsoft.... sebab 2 orang lagik dalam team aku tuh otai...so kitorang dpt no 2.. kalau sipi sgt...satu mata jer.... individu aku dapat no 15...cukup lah... rasa macam tak dapat dah.... team aku yang lain tuh...suzie 3rd place... and asnida champion... hah kan aku dah kata ...otai...
hadia best jugak.... untuk team aku dpt mixer... waahh... kene carik oven nih... nak belajar buat cake...yang individu...dapat mineral pot....

24/06 - ada meeting kat kemaman.... penat lah travelling... yang penat travel ke airport.... naik flight kejap jer.....

25-26/6 - ada seminar kat sunway.... yang best... ada lucky draw... aku dapat voucher minyak...rm100..... ok lah.... lps lah minyak aku 3 hari....hehehehee..

minggu nih banyak abiskan masa kat umah my sister.... byk abis kan masa dengan haziq... dia dah pandai cakap... walaupun sket2... tapi dah agak faham lah apa yang dia cakap... pantang cakap nak gi mana ...haziq dengan cepat nya menyapuk.."kut.." nak ikut la tuh....
sejak pandai cakap nih... haziq asyik nak bercakap jer..... kiut jer dengar haziq cakap...

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London