Resepi

Semalam, aku berborak dengan kawan kat jepun ...harini sempat lagi tegur dia... dia masak sup daging katanya.... menarik... yang selalu puji sup daging aku... adik aku yang no 3 je... agaknya bila balik keje... tak tahu nak serve apa for dinner, aku just prepared tu jer.. tengah lapar, mesti lah sedap... then dia tanya lagi pasal cekodok pisang... and finally mintak resepi meehoon aku... (dalam hati aku confuse) .. macam aku nih pandai masak la pulak.... dulu aku selalu jugak masak untuk dia... then dia pun pernah kata dia mesti akan rindu meehoon aku bila dia kat jepun nanti... june..hang sorang jer lah yang kata aku masak ok... yang lain tuh... asyik komplen jer bila aku masak... tapi habis jugak makan nya.... hehehe...

tadi aku view buku resepi, apa ntah nama buku tuh... terasa pulak nak beli... nak belajar masak la.. aku emamng tak pandai masak... cuma aku minat jer... kira one of my favourite past time aku lah tu.... nak buat azam baru lah...collect buku resepi.... at least kalau tatau nak buat apa... boleh jugak mencuba....

Comments

ubisetela said…
the asam pedas u cooked sedap jugak!

aku.. fail!

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London