Jom makan: boat noodles


Yuhuuuu.....

Huhhh lama nya tak cerita pasal makan2 ni kan. Makan nya selalu jer. Senang masuk IG jer. Tak sempat nak bercerita.

Kesah boat noodles ni dah seantero dunia berceritakan. Ada jer yg tunjuk kat IG. Huhhh teringin la jugak tekak ni nak menerai. Tapi masa tu ada kat subang nun. Hmmm bukan kawasan jajahan. So lambat lah sket nak sampai.

Citer punya citer adik aku kata ada kat publika. Owhhhh mmg esoknnya terus zasss jer perginya. Kawasan jajahan katanya kan. Ehhh ni citer tahun lepas... Hahah. Susah nk citer katne kedai  ni dln pulika. Tau lah struktur publika tu kan. Nk pergi ke boat noodle aku tau. Nk citer camne nk gi tk reti. Korang tanya kat info kaunter tu senang.

Hmmmm biasa2 je lah rasa mi ni. Takde lah wowwwwww sgt kan. Tp mmg psyco lah. Aku pergi dgn haziq, beli 12 mangkuk jer. Mostly aku la yg mkn. 8 9 gitu kot. Tapi chicken wing tu sedapppp. Tapi mahalll la. Secoet jer rm4.9 kot. Haziq jer 2 pon tk cukup. Dah sah2 dia mmg suka chicken wing. Kueh yang 2 singgit tu pon best.

Tapi kan, kalau korang blom try, gi la try. Macam unik jer kan. Rm1.9 semulut 2 mulut. Walaupon tak wowwwwwwwwwww sgt tp aku ada jer perancangan nk pergi lagi hehehe.. Jom pergi makan sini jommmmm

Sent from Yahoo Mail on Android

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan