laporan semasa.....

~ lately aku memang byk keje sgt.... sebab boss aku cuti bersalin.... dan aku kene buat keje2 dia gak....

~bulan nih jugak byk buat preventive maintenance... so byk lah jugak keje saturday and sunday... letih woo...

~ada rasa tension sebab menghadapi masalah kewangan terlampau skang.... so byk aktiviti yang tak dapat dilakukan.....

~terasa ingin berboros sesuka hati....bosan dan tension jer rasa bila nak berbelanja tapi terpaksa berpikir2 banyak kali dan nafsu membeli belah terpaksa disekat2.....

~ seakan ternampak2 akan ada rezeki akan datang tidak lama lagi untuk aku memboroskan diri.... probably julai akan menjadi bulan membeli belah ku..... tak sabanya..... tak sabarnya....

~alangkah seronoknya kalau dapat free from office untuk seketika... dah letih lah pk pasal kerja....sebaik sahaja boss masuk ...aku dah nak cuti seminggu.... harapnya lulus lah....

~perancangan percutian dalam masa terdekat... bali atau hanoi... tak sabarnya... harapnya ok lah seperti yang dirancang.....

~merancang untuk rebranding myself.... tapi sungguh susah untuk kurus kembali skang nih.... walaupun tak kurus... nak jadik a new me yang 'tak kurus yang cantik'...heheheeh...

~macam nak sign up untuk kelas solekan... sbb skang bila bersolek.... kurang terselah kecantikan solekan itu.....

~ dan lagi.......

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London