Kuch Kuch Hota Hai


apa kejadahnya lah aku nih.... orang dok sibuk tengok CJ7.... infact a group of moms kat office aku nih pun g tengok 'dunia baru' the movie...aku nak ungkit balik citer 10 tahun dulu......


tapi itu lah kenyataan nya...itu lah citer hindi pertama yang aku tgk.... setelah...semua orang dok cakap2 pasal citer tuh dulu..... itu pun ada orang yang asnggup xplain kat aku macam mana citer tuh ...sbb aku langsung tak paham.....tapi.... semalam...aku tgk vcd lama ...citer tuh.... sesuai lah untuk nak celebrate Valentine's day nih.... apa pun...cerita tetap lah jugak cerita..... realitinya tetap tak sama......


kalau tiba-tiba ada orang ajak aku lunch atau dinner esok.... untuk valentine's day..... so... apa keputusan aku..... alah... takde lah... aku cuma teringat kenangan dulu2 jer.....
semalam aku cuti .... saja ...tak berapa sihat... dan mood tak ada.... memula tengok 'memoir of giesha' ...kat HBO.... tapi tertido kat tengah-tengah..... kalau ada simpanan vcd lama citer Kuch kuch hota hai nih.... g lah tengok..... kenapa aku kata macam tuh.... nnt aku bgtau... skang tgh bizi....

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London