Selamat Hari Raya Aidilfitri

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin ... hari ini dan seminggu lebih beraya

Balik kampung pada pagi raya, menu raya kali ni, laksa trg .... sate...lontong... etc....paling best makan laksa kuah putih....macam kuah laksam tu...raya ketiga my aunty buat murtabak biskut... fave nih.... senang jer nak buat nih.... tapi tatau lah kalau dalam microwave bleh jadik ke tidak..... kene beli oven lah.... bleh masak macam2....

duit raya.... aku masih dapat lagik... tak percaya...??? sampai hari nih aku dapat RM140.... ok lah jugak kan daripada tak dapat....hehehehe.... dah berusia nih pun masih dapat duit raya.... kan best....
bagik duit raya... lebih dari apa yang dapat..... takper lah sesekali bersedekah.....

baju & kasut raya.... tahun nih buat sepasang jer baju raya..... (sedondon tau...tapi aku pakai kat kg aku... dia pakai lah kat kg dia... hahaha).... last minute... beli blouse lagik satu.... and sandal kat vincci......

kueh raya.... memang dah jadik adat... beli jer kueh raya.... jual kueh raya pun ya jugak..... emmm tapi dolu2 ada gak buat kueh raya ngan kawan2.... kueh apa ntah.... tapi ada cornflakes.... sedap dan senang... tapi dah lupa resepi macam mana.......


semalam dapat ole2 dari sandakan.... amplang tuh... memang aku suka.... hari tuh g kk... terlupa nak bagik DIA rasa..... tapi yang dapat dari sandakan ni tak bleh lah bagik DIA rasa.... nnt DIA tanya.... panjang cerita pulak....

jamuan raya dan open house.... lepas nih...... byk lah agenda makan..... berat dah turun sket bulan puasa.... tapi dah naik balik bila dah raya nih.......

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam