Farm Town

hahahaha... sapa da main game nih kat FB... sila angkat tangan... hahahah.... aku dah lama gak tak layan sebenarnya... hmm macamana lah aku bleh addicted erk.. padahal... aku adalah orang yang sangat tak suka games nih... kecuali... solitare.... bejeweled gitu jer lah..... hmmm nih penangan dua tahun lepas nih... ken main kawan aku semua dok main... hahhhhh aku pon terjerumus....
hishh kalau dulu.. siap online sesama... ko kat rumah ko.. aku kat rumah aku... text lah memasing... 'jom berkebun' .... ada jugak kengkadang... gi lepak starbucks ker... masing2 bawak lappy.... 'berkebun' berjemaah... hahahahaha....

tapi skag takde lah cenggitu dah.. nih pon ah lama sgtttt tak berkebun.... cuma..kalau free.. atau langsung tatau nak buat apa... aku jenguk lah jugak kebun kan... hahaha.. ehhh aku dah ada dua kebun tau.......






skang dah macam2 fasiliti yang ada... bukan setakat berkebun .. tanam pokok... haverst jer... bleh pancing ikan pon takde lah menarik sgt kan... tapi siap boleh ada perusahaan sendirik.... ada kilang ke... kedai ke... hahahahaha... mau tak menarik... tuh yang aku tak give up lagik tuh.. hmmm.. walaupon.... dah suam suam kuku.....


tapi kan... aku tengok.. game nih adalah community games... sebab kita akan ke pasar... untuk carik pekerja.. atau untuk bekerja kat ladang orang.... ataupon... nak membeli hasil untuk perusahaan kita.....

dorang memang treat game nih macam kehidupan seharian.. kadang2 ..kalau kita bagik dorang keje.... atau..kita tolong haverst kat ladang dorang... ken main dorang appreciate tau.... walaupun sekadar game kan....

tapi skang..kalau berkebun.. semua aku buat sendirik jer.. dah banyak beli machine.. hehehehe,...


hmmm apa aku nak citer nih sebenarnya... hahahahah... tuh jer.. :P




Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London