ehh selasa ... bukan isnin lah..

morningggg .. morningggg uolls... ehhh arinih... hari selasa rupanya... hahaha... bleh aku ingat arinih hari isnin... hishhh ken main melepak cuti semalam... bleh tetiba lupa kan.....

serononya dapat cuti bermalas malasan kat rumah... hmmm actually dah beberpa minggu aku sangat lah beraktiviti di hujung minggu kan... so... minggu baru nih jer dapat lepak bermalas malasan....

ehh tapi memang sungguh lepak bermalas malasan lah aku nih... mau taknya... satu mende pon aku tak buat... ada plan nak membaca... dan menulis... tapi... hampehhhhh... baca magazine ada lah... hahahaha

kemas umah pon.. takat vacuum umah atas bawah... buat laundry sket... dan iron baju... yeeeee... aku iron baju... dah tuh... baju tak berhantar ke dobi... ehh aku nih kan... tak hantar dobi merata.. dobi yang kat ujung dunia sana... umah ujung dunia sini... hahhh kan dah.... tapi no worries lah.. ada ironing aid.. kalau tak.. mampos aku ...

ehhh ..dengan ironing aid nih... sungguh mudah lah... aku dah tak risau nak hantar baju ke dobi lagik dah... dah bleh iron sendirik kot.... hmmm... ehhhh.. tapi kan... nak kene beli ironing aid... letrik... masa lepak / tido aku.... owhhh kene reconsider.... hahahahaha.... baik hantar dobi kot.. hahahaha....

monday tuh aku gi pasar... hahaha... macam ye jer kan.. bila sebut gi pasar... lately... kalau dah balik umah.. aku memang pulun tido... atau bersihkan umah jer.... tapi.. since nak kene isi petrol kereta aku tuh... kang pagi nak gi kerja... takut kelam kabut... hahh... dah alang2 keluar tuh.. langsung aku ke pasar......

so... ada lah yang rajin memasak ujung minggu baru nih... hahahaha... tapi takbleh buat lah entri untuk 'jom masak' ... masak yang main baling campak jer.. kang korang gelak... ehhh bukan selama nih pon cenggitu ker... hahahaha... apa2 lah labu......

ehhh naper sangap gak nih... hmmm.... tak cukup cuti lah tuh... hahahaha... errr.. ke lebih cuti.. badan lemau..??? hmmmm mana mana lah.... hahahaha....

sekian... :D








Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London