kasik tunjuk sket...

mana bleh citer pasal makan kalau tak tunjuk makanannya kan... ilang akal ke......jadik...untuk tidak hampa nya sesapa yang tertunggu2 gambar makann jepun ku.... taddaaaaaaaa...... tapi not all lah... aku pun sibuk nak borak...nak melahap.... tak tersnap plak kan...........
aku memang suka salmon kan.... so masa dok nak decide tempat aku setuju jer..sbb kat kedai jepun memang byk salmon kan..... salmon sashimi.... bestnya....

octopos...

ini rumpai laut kot...lupo...
ichiban..hahah ye ke.... tofu stuffed with rice n tuna....
kasik close up sket itu sashimi...salmon.... korang yang tak makan raw nih... aku no komen lah kan... tekak masing2.... aku nih,.... klau takat fish fillet nih,...ok jer.... lagikan oyster... mussel sumer tuh pun aku boleh melahap yang raw...... senang citer... aku nih tak pilih makan lah.... sebb tuh aku gemuk...hehehhe... atau dengan kata lain....ko letak jer aku kat mana2... aku bleh hidup...hehehehe
another plater of sashimi.... org dah nak abis makan.... aku nak order lagik.... plater nih comes with salmon... octopos... prawn... ngan fillet ikan mende ntah..aku tatau...... ye lah dorang melantak sushi...ada rice... ngan macam2..aku ngambik sashimi... ngan salmon fillet jer.... healthy kan...hehehe....bukan aku abis kan sorang ye.....
dark chocolate ice cream... tetiba teringin...bila tgk wafiq makan strawberry ice cream.... ini dikongsi tau...
actually aku order teriyaki salmon.... nih pun teriyaki salmon lah... pastuh ada ayam mende lah plak ntah... yang shana order... tapi sebb kitorang dok seronok makan dan borak sgt... hah ko... tertukar.....belasah jer lah kan.... this set comes with rice kalau tak silap.......hah sapa kata takde makanan yang dimasak kan....

kicap ngan halia...
actually ada byk lagik lah korang.... tapi tak sempat nak snap pun ada,.. tak masuk kat sini pun ada lah..... err.... softshell crab pun ada tau..... so sudah semestinya lah aku order kan......gambat sushi aku tak masukkan pun kan... dah aku tak makan sushi pun hari tuh.... so,....puas hati lah kan makan.... aku rasa ok dah tuh bil dia macam tuh pun......so.... sapa nak jpin buffet kat shogub lak lps nih....jom.....











Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London