weekend @ pengkalan balak melaka

just wanna share some snapshot during melaka trip

pantai... tapi kitorang tak mandi pun... aku tak enjoy sgt mandi pandai... sebb melekit2...

sirap limau... aku masih belum jumpa sirap limau yang rasanya macam aku pernah minum kat somewhere Udon Thani dulu...heheheso sebb tuh sampai skang aku jadi kan ini fave

kerang bakar

sotong celop tepung
udang celop tepung
nasi lemak ...
ikan bakar...
macam nih lah keadaan lepas kami makan
lagi satu scenary lps makan..... makan untuk lapan orang baru rm137..damn cheap...
beca di bandar hilir
tgk tagline dia "ghaso masakan omak yang sebonar..." but frankly...omak esse masak laie sodap lah... plus mahal tak tentu pasal... itu aku rsa lah kan....
guess what... masa kami sampai lauk dah almost habis... tapi sebb dapt tau kedai ni sedap, kami masih nak rasa...tgk lah hanya ambik kuah dan ikan plus telur dada... all of us ambik yang sama,,,kecuali sorang tuh tak ambik ikan langsung cuma kuah dan telur dadar... plus drinks.. cost us rm20++.... rasa pun tak seberapa...

walaupun holiday... aerobik still on tau....

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London